

Water Explorers with Artificial Intelligence (Yapay Zeka İle Su Kaşifleri)
Proje Web Sayfası
Water Explorers with Artificial Intelligence
(Yapay Zeka İle Su Kaşifleri)
Responsible Teacher (Sorumlu Öğretmen): Hüseyin SIHAT
...
Proje Başlığı: Yapay Zeka ile Su Keşifleri
Proje Süresi: Ocak - Mayıs (5 Ay)
Hedef Kitle: 7-11 yaş arası öğrenciler
Bu projede amaç, 7-11 yaş arasındaki öğrencilere su kaynaklarının önemini ve suyun değerini vurgulayarak bu konuda farkındalık yaratmaktır. Proje, yapay zekanın temel kavramlarını çocuklar için basit ve eğlenceli yöntemlerle tanıtmayı hedeflemekte, öğrencilerin iş birliği ve iletişim becerilerini geliştirmeyi ve yaratıcı düşünme ile problem çözme yeteneklerini desteklemeyi amaçlamaktadır. Proje, Türkiye'den 5, Romanya'dan 2 ve İtalya'dan 1 olmak üzere toplam 8 üyeden oluşmaktadır. Yaş aralığı 7 ile 11 arasında değişen bu öğrencilere çevresel eğitim, doğa bilimleri ve ilkokul derslerinin yanı sıra tarım, yiyecek ve turizm, bilişim teknolojileri gibi mesleki dersler de sunulmaktadır. Projenin ana yetenekleri arasında vatandaşlık, kültürel farkındalık ve ifade, dijital yetkinlik, matematik ve bilim ile çokdillilik yer almaktadır.
Project Title: Water Discoveries with Artificial Intelligence
Project Duration: January - May (5 Months)
Target Audience: Students aged 7-11
The "Water Discoveries with Artificial Intelligence" project aims to raise awareness among 7-11 year old students about the importance and value of water resources. The project seeks to introduce the basic concepts of artificial intelligence in simple and fun ways to children, while also aiming to develop their cooperation and communication skills, and support their creative thinking and problem-solving abilities. The project involves a total of 8 members from Türkiye (5), Romania (2), and Italy (1). The age range of the participants is 7 to 11, and the educational content includes cross curricular environmental education, natural sciences, primary school subjects, as well as vocational subjects such as agriculture, catering and tourism, IT, and socio-cultural services. Key competences addressed in this project include citizenship, cultural awareness and expression, digital competence, maths and science, and multilingualism.